Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2011 01:15 - Какво ме дразни
Автор: marinax Категория: Забавление   
Прочетен: 1111 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 30.12.2011 08:16


Задълбоченото мислене не е лесно. Трябва да си призная искрено какво ме дразни у Марина. Нещо по-задълбочено от чорлавата й перушина и това, че не си е изтупала одеялото, на което седи, докато пише с един пръст думата "одеяло" с А - "одеало". И отгоре на всичко твърди, че ни Оважава. Но тя вече е уморена от думата "одеало" и ляга да поспи. Гостите й се забавляват на компютъра междувременно. Тя вярва на нас, своите гости, и ни позволява да надничаме по-любопитно от коя да е сврака в различни папки на твърдия й диск. Не е лесно обаче на сериозно да се подразним от нещо Маринско, защото тя е широко скроена душа и затова - "сбогом на оръжията". Мяташ по нея малки и по-големи камъчета, а водата не е никак наранена. Непукист човек. Или само така изглежда. Пушек от цигара се възнася към постижимите висини на тавана. Да дадем думата на нея самата във вид на поток на съзнанието или нещо подобно:

не спя де не спя ей сега ставам

   дразни ме да ми разказват статии във вестници дразни ме да ми споделят лични семейни неща защото аз съм жертвата а те се сдобрявят дразни ме да ми спретват елементарни интриги и да си мислят че са адски хитри и аз не се усещам

не усещам се но заради моето чувство за такт никога не им го казвам спестявам им каквото си мисля
                                            защото ще се променят ли те ако им кажа    интригата била безкръвен убиец можеш само да я преглътнеш и да продължаваш нататък така казват нещо в теб е гушнало букета но продължаваш напред без да броиш труповете и без да ги погребваш наказателният кодекс не я лови а вие как постъпвате с интригантите те не искат отговори от вас      
   
 и ме дразни да ми казват нещо в очите по просташки начин
дразни ме да ме преправят постоянно: "сложи си тази, а не онази шапка" всичко е не Това, а Онова аз съм Алиса в Огледалния свят, която всичко прави наопаки

Идеята на Марина е да пише живи глупости, за какво са ни умности, има достатъчно умности на този свят...



Гласувай:
1



1. анонимен - http://xrumerservice.org
14.01.2012 12:01
Do you wish to get significantly more targeted free traffic from search engines for your website almost effortlessly? Well, with more exposure around the internet it's possible. But most website owners are yet not aware of how to get the popularity that multiplies itself within days. As lot of webmasters say, this backlink and traffic service can get potentially thousands of visitors to almost any website. So just visit http://xrumerservice.org to get started. :)
цитирай
2. анонимен - Крутой Женский форум
24.10.2012 19:23
Пользователи форума <a href="http://forum.justlady.ru/index.php?showtopic=4376">сайт</a> расскажут о лучших новинках и трендах из мира красоты и моды, помогут выбрать собственный индивидуальный стиль, поделятся секретами молодости и здоровья. http://www.justlady.ru – это крупнейший в Рунете женский форум, где ежедневно обсуждаются более 100 000 тем. Наш форум дарит уникальную возможность поделиться своими проблемами и радостями, откровенно поговорить о сокровенном, спросить совета и рассказать о своем опыте, пообщаться со старыми друзьями и приобрести новых.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marinax
Категория: Други
Прочетен: 60655
Постинги: 85
Коментари: 39
Гласове: 42
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930