Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2011 21:31 - Здравейте,
Автор: marinax Категория: Забавление   
Прочетен: 1244 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Аз тук мисля да се забавлявам. Затова ще качвам разни истории, които ми се струват забавни-истински или такива, които пиша в свободното си време. То на мен всичко ми е забавно. Старая се да не приемам събитията около мен особено сериозно.
 За първи път се захващам да пиша блог и първите мисли, които записвам определено звучат нескопосано и неориентирано, но дано набера скорост в някакъв момент. Обаче като се вземе предвид колко много народ плещи глупости в интернет пространството, може пък на някой това, което напиша аз дори да изглежда мъдро.





              Та ето какво ще споделя като начало-реших да изкарам първата си напълно самотна новогодишна нощ. Идеала ми за превъзходно изкарване на нова година е да съм сама пред компа заобиколена от ядене и пиене, никакви разговори, никакви пиянски крясъци наоколо, никаква истерия въобще. И най-прекрасното-в леглото, точно на мига в който ми се прииска. Винаги съм си мечтала за това, но някак все се подхлъзвам по всеобщата еуфория и се отзовавам на някакви одимени места претъпкани с потни, пресилено веселящи се люде. На всички ни е ясно, че нова година не е празник. Просто още една дата назад в календара. Обаче има някакво вътрешно повсевместно убеждение, че точно в навечерието на следващата година трябва да се дивее като за последно. Е, аз мразя това!   А най-мразя 1-ви януари. Веселбата изведнъж умира. Да, все едно някой е минал с един калашников и е обезлюдил Земята. След цялото това разюздано плюскане, фойерверки, беснеене, пиене до смърт и там каквито още екстри е имало, народа се тръшва в ранни зори смъртно уморен и каталясъл.  Пълна,  депресивна тишина. А после вече към вечерта, всичко живо почва да осъзнава, че на 2-ри трябва да се ходи на бачкане и всичко си почва отначало. Няма друг ден в който по улиците можеш да срещнеш толкова скапани и унили физиономии, както на 2-ри януари. На мен даже ми изглеждат гузни.    Така, че питам се защо си причинявам това всяка година? Този път без мен. Празнувайте си и със здраве. Ще се видим след нова година и бас ловя, че ще съм по-добре от онези, дето цял месец подготвят големите новогодишни веселби.



Гласувай:
5


Вълнообразно


1. ketcakuatl - ЗДРАВЕЙ И НА ТЕБ МАРИНА
24.12.2011 21:48
Добре дошла. Случайно попаднах на теб, но интуицията, вярвам не ме лъже. Харесвам различните хора и различните решения. В този смисъл - адмирации за решението ти. Поздрав от хиляди километри. Това е доброто на нета, че може да сближава хората, където и да се намират.
цитирай
2. анонимен - И на мен ми харесва идеята ти. Про...
24.12.2011 22:22
И на мен ми харесва идеята ти.Пробвала съм я,не е страшно:)И е икономична откъдето и да я погледнеш:)
цитирай
3. анонимен - честита Коледа на всички!!!!
25.12.2011 15:02
Благодаря за отзивите, много сте мили:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marinax
Категория: Други
Прочетен: 60726
Постинги: 85
Коментари: 39
Гласове: 42
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930