Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2017 12:40 - горките деца
Автор: marinax Категория: Други   
Прочетен: 370 Коментари: 0 Гласове:
1



 Драги родители, когато давате на децата си ай фони, таблети и още хиляди играчки, за да ги контролирате, какво точно си мислите?
Да си представя, че аз съм дете и искам да съм готина-значи ще искам милиони лайкове, но как да го постигна?
Аз съм нищо, имам пъпки и съм дебела. Тогава ще трябва нещо екстремно. Или да се снимам отзад, или отпред, или циците или да си направя джуки като мишлин и особено ще ми трябват лайкове и последователи.
Но когато се появят въпросните някой почва да ме изнудва. "Ще кажа на родителите ти, на съучениците, плати ми" И ето проблем. Тийнейджърите са смели докато ножа не опре до кокъла. Опре ли до там, умират от страх. И той/тя почват да си мислят, че смъртта е по-доброто решение. Избавяш се от всичко.
Та, драги родители като снабдявате отрочетата с всичките тези устройства може и да знаете къде са, но не знаете с кого. А в този момент те са успели да завъдят баснословно количество неизвестни контакти, дори както си джиткат с устройствата в рейса. Ах, нещастници наивни!



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marinax
Категория: Други
Прочетен: 60509
Постинги: 85
Коментари: 39
Гласове: 42
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031