Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2017 06:58 - Смъртни сме
Автор: marinax Категория: Други   
Прочетен: 184 Коментари: 0 Гласове:
0



 Преди 3 години една моя приятелка ми се обажда и казва:
-Подуват ми се краката. И преди се е случвало, но сега не минава. Дори до тоалетната едва стигам.
Тюх, брех! Ми тичай при личната лекарка.
-Е, какво да я занимавам?
Пита какво да занимавам джи пи то със здравословните си проблеми. Представяте ли си в каква държава живеем? Плащаме осигуровки, имаме уж лични лекари, а ни е страх да отидем при тях да не ни се скарат нещо.
-Абе отивай при джи пи-то. Да не ти стои там за коледна украса? Нали е там да те лекува.
Обаче Ани цял месец не можа да се реши, а отоците не минават. Накрая я хванах, взех едно такси и право при докторицата. Направи ми впечатление, че пред другите кабинети висяха бабички и дедовци на ята, а точно пред нейното джи пи-нула клиенти. Нарочно ги наричам клиенти, защото тя явно беше някаква търговка, а не лекар с пациенти.
Та влиза Ани и след секунда излиза от кабинета.
-Прегледа ли те? едно ЕКГ направи ли ти?-то беше безсмислено да питам, че за една секунда и да мигнеш не можеш.
-Даде ми бланка за лабораторни изследвания.-и Ани ми показва някаква хартишка с надраскани 3 лабораторни изследвания. Толкова немарливо и безхаберно, сякаш колежката просто е искала да се отърве.
Добреее, Ани си направи тези лабораторни изследвания и от тях нищо не се установи. А отоците и стават все по-големи. Вече и коремът и се подува и лицето.
-Бе иди пак при джи пи-то да ти даде направление за постъпване в болница. Така не може.
-А, тя няма направления.
-Бе как да няма, бе жена? Ти си тежък случай, ще ти дадат.
-Ми тя никога няма. Аз ходих при нея и двете гледахме отоците, аз и казвам"не знам какво ми има", тя ми казва " и аз не знам какво ти има" и се посмяхме хубаво.
Направо се хванах за главата. Личната ти лекарка да се смее, че имаш отоци и да ти умаловажава проблема. О, май год!
А бе човек, ти си за болница, а си ходиш на работа, ходиш по купони и по екскурзии все едно нищо не ти се е случило. Даже и дадох едни мои гуменки, че не можежеше да обуе нормална обувка.
Но тя мен ме нямаше за авторитет. Коя съм аз, че да и кажа? Авторитетът беше Илко. Тя като кажеше "Илко" и направо се разтапяше. А за доктор Илко може да се напише цяла книга. Той стана и медийна звезда посмъртно.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marinax
Категория: Други
Прочетен: 60476
Постинги: 85
Коментари: 39
Гласове: 42
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031