Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2017 07:19 - смъртни сме 2
Автор: marinax Категория: Други   
Прочетен: 151 Коментари: 0 Гласове:
0



 Та великият Илко я заведе на ЯМР-ядрено магнитен резонанс, да поясня и жената която я е гледала се усъмнила за лупус.
Казах и, че дори да не е точно лупус, явно са видяли системно заболяване. Демек увредени са всички системи и органи. Сериозно нещо.
-Ама нямам 80 лева да давам за изследване.
А в същото време дава по толкова всеки ден за сушита, кока кола, кентъки фрайт чикън, хамбургери и всевъзможна фаст фууд. Нейна си работа, да не съм и опекун, та да я наставлявам?
Един ден пак ми се обажда:
-Станах богата наследница.-Продали някакви гори и забогатяли.
-Чудесно, значи вече можеш да се лекуваш.
-А, не. Аз си поръчах сушита, поправих си казанчето в тоалетната и приключих с парите.
Потресаващо!
Според мен, това го каза, за да не и каже някой "Сега почерпи като си забогатяла" А на мен и през ум нямаше да ми дойде, ако едновременно със съобщението, че е забогатяла, не беше казала и че вече е обедняла.
След 2 дена, Ани имаше рожден ден. Щяхме да ходим на пицария и пристига тя с някаква джаджа-четец или нещо подобно. Ама се хвали, че побирало 4000 книги. Наглед с големина на тефтерче. Много спретнато и симпатично, но по дяволите, за какво ти е?
Та ти се назландисваш да дадеш 80 лева за жизнено важни изследвания, а си дала 200 за една ненужна вещ? Кога ще ги четеш тези 4000 книги като нито пътуваш, нито имаш свободно време? И точно това и казах:
-Че на теб един живот няма да ти стигне да изчетеш всичко това.-Като под "един живот" имах предвид следващите 30 години, примерно. А не по-малко от година.
-Е, ще си чета в тоалетната.
Да не мислиш да висиш в тоалетната с години? Но нейна си работа, щом не иска да се лекува поради безпаричие, поне да се поглези с разни вещи.
За съжаление и на това не успя да се порадва.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marinax
Категория: Други
Прочетен: 60485
Постинги: 85
Коментари: 39
Гласове: 42
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031