Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2017 07:51 - Съсед
Автор: marinax Категория: Други   
Прочетен: 188 Коментари: 0 Гласове:
1



 Съседите са една особена порода. Нито роднини, нито приятели и нещо като нищо. Но сеа по някакъв начин най-важните и най-много зависиш от тях.
    Аз живеех на "Ангел Кънчев" и съседите вечно бяха на гости, та като дете ги мислех даже за някакви роднини. Отношенията бяха страхотни. Затова, когато си взехме апартамент в Люлин, преживях и все още преживявавам някакъв шок.
  Първо пред всяка врата дълги години висяха някакви разчекнати кални галоши. Никога не бях виждала подобно нещо. Тези галоши изчезнаха наскоро, явно почнаха вече да се гражданеят. Второ-торби с боклуци летяха от балконите като бомби всеки ден. Даже някой си беше хвърлил старите мърляви килими и те гниеха върху едно борче поне 5 години.
  Но най-потресаващ е съседа от горния етаж. Те са семейство с много претенции. Той-някакъв учител, тя-работи в общината, синът също на държавна служба. Правят се на важни.
  Като купихме апартамента, рядко ходехме там и в началото не обръщах внимание, НО...в редките моменти, когато ходех, изпадах направо в криза. Те имаха куче и на хвърляха кокали на нашия балкон и помия. Общинарката тупаше чаршафи и килими всяка сутрин по половин час, а те плющяха като изстрели от автомат калашников. Да не говорим, че лятно време при отворени прозорци всичко ми влизаше в стаята. Освен това се чудиш къде да простреш прането. Поне да тупа на единия балкон, а тя първо тупа половин час на единия балкон, после се премества на другия и още половин час.
 Ама хайде, това ще го преживеем.
  Обаче един ден-бях студентка-отивам в Люлин съвсем случайно, за да си взема някакъв учебник и скивам аз вода като водопад се лее по стълбите. Качвам се-бре от нас тече. Влизам вкъщи и от тавана-пороен дъжд. Всичко подгизнало-мебели, книги, контакти, паркет, рони се мазилка, апокалипсис някакъв. Изскочих навън и гледам-от горния етаж тече река и по стените на коридора, паднала мазилка, абе кошмар.
Тичкам на горния етаж и му звъня на тоя с кучешките кокали. А от неговия апартамент се излива някакъв океан. След него стълбите сухи, значи при него се случва нещо и ни наводнява като за световно. Обаче няма никой. Запецнах на етажа да чмакам. По онова време нямаше мобилни телефони да се обадя на нашите, а а стационарния ми беше извън строя от водата. Другите съседи също на работа и само аз в целия вход, мокра и изумена.
  След около 2 часа асансьорът най-после се отваря и излиза самият съсед. Вижда ме пред вратата му и явно това не му харесва.
  -Какво има?-ми казва. Направо онемях. Той гази във вода до глезените, която извира от собствения му апартамент и ме пита "Какво има". Не е ли очеизвадно, че има наводнение или му трябват повече наводнения, за да го озари прозрение?
 Посочих му водата в краката му и му обясних, че ни наводнява.
  --И сега ще трябва да си разбивам банята?



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marinax
Категория: Други
Прочетен: 60480
Постинги: 85
Коментари: 39
Гласове: 42
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031