Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2017 08:22 - продължение на седа
Автор: marinax Категория: Други   
Прочетен: 155 Коментари: 0 Гласове:
0



 Та пита оня ми ти:
 -И сега ще трябва да си разбивам банята?
 Смайването ми нарастваше в геометрична прогресия. "Е, не бе, защо? Остави да си тече, докато блока се разпадне"
 -Жена ми работи в общината-казва. Тогава за първи път чух, но в следващите 20 години го чух още безброй пъти. Той така се гордее с този факт, че първата му работа като види някой, е да му съобщи, че жена му работи в общината. Впрочем, тогава най-добре би трябвало да знае как и кога да си тупа килимите и чаршафите, но нейсе.
 Та с триста зора се нави да си оправи теча в банята, а нашия апартамент беше буквално съсипан. Както и входа на който чак сега му правихме ремонт.
 И нито  лев не даде, нито предложи някакви майстори, нито поне едно просто извинение получихме. Той се държеше така, сякаш цял свят му е виновен, че му е протекла банята и се е наложило да дава пари. Той и жена му, която работи в общината.
Дойдоха някакви майстори, -общински, на жена му за които той явно не плати нищо и спряха големия теч, но естествено си оставиха ръцете.
 И след като баща ми направи неизбежния ремонт, то продължи да си тече. В кухнята, в коридора, падат мазилки, мухъл, а баща ми почина , баба ми на "Ангел Кънчев" с инсулт, ние сме главно там и няма кой да се разправя. Тече си в Люлин и туй то, но поне не е порой, а само сълзи и пълзи из апартамента по тавана и стените.
 По едно време майка ми реши, че не може да е така, въпреки че не живеем там и че ще се прави основен ремонт. И хайде пак при съседа от горния етаж да го врънкаме да си оправи течовете.
 По-тежък момент в живота си не съм имала.
-Не ме интересува, оправяйте се.
Е, как да се оправяме, бе серсемин? Нали проблема е у вас? Как да си направим ремонт като ще са пари хвърлени на вятъра?
На майка ми и писна и викна един приятел инженер да огледа и той веднага каза-това и това трябва да се смени горе. Намерихме майстор и платихме да се смени.
Ставаше въпрос за 40 лева. Онзи остави преспокойно майка ми-пенсионерка, вдовица да заплати за нещо, което има да се поправя у тях. Такова чудо не мога и да сънувам.
И добре, обаче при тоя не тече само от едно място, а от всякъде. И как веднъж не плати на майстори да му огледат и да оправят нещата отведнъж завинаги. Но нали жена му работи в общината и той може да не плаща.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marinax
Категория: Други
Прочетен: 60678
Постинги: 85
Коментари: 39
Гласове: 42
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930