Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2017 12:46 - Железница
Автор: marinax Категория: Други   
Прочетен: 868 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Реших, че ще пиша зда абсурдите в тая държава и понеже не съм компетентна да пиша за абсурдите на високо ниво, ще се занимавам с абсурдите на частно ниво.
Та една приятелка ме кани най-любезно да ходим на Железница. Имало рекичка, минерални бани, а неин приятел имал палатка, която отварял за 5 секунди и хайдееее....
Ми добре. Обичам да съм сред природа и на чист въздух.
Пребродихме едни трънаци по баира и надолу, но това не ме стресна. Обичам трънаци. Нали е природа, малко да излезнем от градо.
И ето ни-пристигаме в дерето при рекичката  и минералните извори някъде в пхолунощ.
И си правим палатката. Изведнъж приятелят на моята приятелка ме поглежда и пита:
-Ти какво мислиш за голото човешко тяло?
Направо си глътнах езика.
Не можех да схвана въпроса риторичен ли е или какъв и затова му казах, че под дрехите всички сме голи, така че...
А той взе че свали всички дрехи от себе си на часа и се отзова по пи...ка. И влезе в минералната вода.
Това ме остави без думи направо. Но на сутринта получих още изобилна доза стрес. Събуждам се и излизам от палатката да вдишам малко свежи изпарения от тревите, а на поляната само голи жени и мъже. Така както майка ги родила и си веят ония работи на свобода. Щях да падна.
По принцип не съм моралистка, нямам нищо против голото тяло, обаче съм естетка и не мога да понасям грозни тела. Сега....ако се облека грозно и неподходящо подлежа на критика, а не подлежа ли на критика ако съм развисяла меса и ги показвам без капка срам? Не трябва ли преди да се разсъблечеш да се потрудиш малко във фитнеса? Какво е това грозалище, при това неизкъпано, което си донесъл да се кисне на минерална вода?
И друго-ами ако аз не знам, че този басейн е нудистки плаж, което никъде не е обявено и взема, че доведа децата си?



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marinax
Категория: Други
Прочетен: 60490
Постинги: 85
Коментари: 39
Гласове: 42
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031