Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2013 20:29 - Пълена абсурд
Автор: marinax Категория: Други   
Прочетен: 566 Коментари: 0 Гласове:
0



 Преди 10 години изневерих на един приятел. Изневерих му с най-добри чувства. Исках сам да се сети да се махне. Вместо това, той откачи и започна да ме преследва. Получих смс"ще тръгна с най-добрата ти приятелка4. Аз се изсмях и му казах, че никоя не го харесва. Толкова ли не познавам хората? Той наисина тръгна с най-добрата ми приятелка. Ченето ми увисна, след като знаех какво мисли за него. Но това не стигна. Те започнаха да ме преследват. Идеята, аз д0а се тръшкам и да пла„ча, беше водеща. И се почна-приятели, общи рождени дни, просто събирания-те са там, защото знаят, че и аз съм там. Винаги бяха там. Казах им, че няма нужда да реагирам, защото те са си взаимно наказание. Да! Който е предал веднъж, ще предаде пак.
Да! Тя си намери готин момък да и направи дете, а той седи и рънка. Има Господ! Преди да сеп втурнете да правите мръсно на някого, помислете вс какво може да сполети. Аз се чувствам удовлетворена. Този човек ми пре"ба приятелството, но тя му разказа играта. Много добре знаех какво го чака. Не съм зла, само съм много добър психолог. И това е. Еленски, да ти е живо и здраво детето, а оня да духа супата.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marinax
Категория: Други
Прочетен: 60661
Постинги: 85
Коментари: 39
Гласове: 42
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930