Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2012 19:22 - Бедни сме щото не се напечелихме
Автор: marinax Категория: Други   
Прочетен: 554 Коментари: 0 Гласове:
0



И ето поредния екшън-размествания във властта. Постове, привилегии и не могат да поделят. Пари валят под маси и над маси.
Искам да разкажа моя скромен опит с корупцията.
Това ми се случи през 1990 пгодин от тази епоха. Учех в група с 5 чуждензци и бяхме 3-ма българи.. Чужденците бяха уникати. Гърци, сирийци, от сиера леоне....всевъзможни. И не знаеха български. Тази от Сиера Леоне знаеше само даааа, ъхъъъъъмммвм. Питат я нещо и тя:дааааа, ъхъъъъмммм.
Двамата гърци-мъж и жена знаеха само :еееееее. Какъвто и въпрос да им задаваха, отговора беше: ееееееее, еееееее, та ееееее
НО! Те бяха отличници. Според нашите преподаватели те бяха гении и заслужаваха само шестици. Явяваха се за един ден на 3 изпита и ги взимаха, а после си заминаваха по родните места. Те не знаеха що е учебник по медицина и живот си живееха.
Преди 20 години ми се случи нещо невероятно. Явявам се на изпит по микробиология. Доцентката полага всички възможни усилия да ме скъса. Изпитва ме 2 часа. Видимо се старае да пробие. Така ми писна, че вече мечтаех да ме скъса. Седя си там и на втория час си казвам:Хайде, какво чакаш, искам да си ходя." Тя 2 часа ме мразеше и правеше опити да си заслужа скъсването. Накрая рече:"Е, колежке, още малко ще поучите и ще стане". Отдавна чаках и приех с облекчение. Освен мен скъсаха един друг колега. С шутове. По ирония той сега е микробиолог и шеф на отделение в голяма болница. Та двамцата отидохме и се напихме по повод проваления изпит. Той вървеше и само повтаряше"мошеници, мошеници+
2  дена след изпита преподавателката ми се обади. Взела ми телефона от деканата.:"Не мога да ти поправя оценката, а много искам" "Не мога да поправя протоколите, иди до деканата и поправи нещата" Аз тъкмо се канех да ходя на ски, а тя ми говори за изпити. Много бях изненадзана. После няколко месеца ме преследва. Има ли такъв случай преподавател да преследва студент, за да пише висока оценка?
Не стана да се явя извънредно, понеже нямаше такава сила, която да действа. Навремето при нас времето за сесии беше желязно. Тя ми се обади за есеннатта поправителна сесия, задададе няколко формални въпроса и ми писа 6. Чукнах си книжката у тиквата и се запитах "как така" "защо4 Отговорът дойде след 2 месеца. Натъкнах се на некролог:"Еди коя си почина след дълго и тежко боледуване и т.н"
Тогава ми просветна-взела е подкуп, трябвало е да скъса някой за норматив и е нарочила мен, но ден по-късно е открила, че е сериозно болна и е хистерясала, че има Господ. И дай сега да поправяме грешките. Вероятно чрез мен е опитвала да поправи живота си.
И ето така се получава с алчните орица, дето крадат и прецакват всеки, но като им се случи нещо лошо лично хукват да строят параклиси и да си натрисат добрините, когато никой не им ги искяа1 надявайки се Господ да бъде справедлив с тях и добър, нещо което са отказали те самите на другите хора.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marinax
Категория: Други
Прочетен: 60497
Постинги: 85
Коментари: 39
Гласове: 42
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031