Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2012 10:24 - пиянството на един народ
Автор: marinax Категория: Други   
Прочетен: 659 Коментари: 0 Гласове:
2



          Искам да продължа темичката за разните там, вип и биг брадъри, защото никак не е безобидна.
Щеше ми се да измисля по-оригинално заглавие, но от където и да погледна-това заглавие просто лепва към това, което ще напиша.

      Продуцентите на шоуто неистово се стремят да пълнят къщата с простаци и алкохолици, пропускат по някой фанатик на тема здраве, за да има кого да ръфат алкохолиците. Същия ефект ще постигнат, ако поставят камера в коя да е кръчма. Даже ще е много по-интересно, убедена съм. Сред редовните посетители на кръчми има и доста интелигентни.        Явно никой не разбира или не му пука колко е пагубно и грозно да показваш в праймтайма на национална телепизия по 2 часа изцепките на пияни свини! Българският народ и без друго се налива като за последно. И мъже и жени. Няма нужда да бъде насърчаван с измислени телевизионни герои, които опукват астрономически количества алкохол. Вече и децата пият, после сядат да гледат "шоу" на което главно действащо лице е алкохолът, а родителите им са редом до тях и също пият, докато гледат шоуто.           Знам какво говоря, защото съм алкохоличка. Всички около мен са алкохолици. Където и да отида веднага почвам да плувам в свои води сред алкохолици. От 15 години съм в обществото на хора, които пият юнашки. Пият сутрин, вечер, по всяко време. Без разлика дали са интелектуалци, дали имат добре платена работа или  са тръгнали из планината. Такива типажи като Фънки, Юлиан Константинов, Иван Ласкин и останалите "сладури", са ми до болка познати. Изпълнения като това на багата съм виждала поне 100 пъти. Виждала съм как уж нормални хора, след втората чашка се преобразяват и почват да си търсят жертви с които да се заяждат. Точно както правеше Фънки с Къци. Това е типичното пиянско поведение. Люсваш определено количество алкохол и започваш да се мислиш за много пич, готин, обаятелен, силен умен. А тези, които не пият и се занимават с глупости като здравословен живот, са абсолютни загубеняци и кретени. Ама как може на тази земя да живеят такива злодеи??? И пиянката се нагърбва с мисията да поправи тази несправедливост.               И уж забраниха пушенето навсякъде, само не и в къщата явно. Що не ги изкарат пушачите навън да си пафкат? Тъкмо сега става студеничко и ще им е тамън кефа.
            Виждам в лицето на предавания като Биг брадър една агресивна, брутално налагана пропаганда на аморалност, цинизъм разбиване на разбиване на пух и прах всякакви  ценности. И ми възникна един въпрос-дали това шоу е експеримент с участниците или по-скоро е експеримент със зрителите? Платено насаждане на някакъв модел на поведение. Трябва да си зададем и въпроса кой поръчва музиката? Кой има интерес от това? Знам само, че не сме ние-зрителите.




Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marinax
Категория: Други
Прочетен: 60593
Постинги: 85
Коментари: 39
Гласове: 42
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930